Så blev holdet samlet

Den 11. november mødtes de nye ansøgere til EWH's summer institute program for første gang. Der er i år en stor opbagning til programmet, 9 ansøger om at komme til enten Mellem Amerika eller Tanzania for at reparere hospitalsudstyr, ansøgerne er alle fra sundhedsteknologi og spænder i år fra 4. semester til 9. semester.

På billedet ses de fremmødte ansøgere samt Gynter Schneider (formand) og Anders Schierup (næstformand) for EWH Aalborg.

2. række fra venstre: Gynter Schneider, Rune Poulsen, Søren Simonsen Dueholm, Rasmus Wiberg Nedergaard, Anders Schierup.
1. række fra venstre: Charlotte Sørensen, Søren Kaae Sønderby, Anders Elgaard Kristensen, Maciej Plocharski.

De næste måneder vil gruppen arbejde med fundraising for at kunne sende så mange ansøgere som muligt af sted med EWH’s summer institute til sommer.

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer

trip