Præsentation af EWH Aalborg Universitet og generalforsamling

EWH Aalborg Universitet er en del af Engineering World Health, der arbejder for at forbedre forholdene på hospitaler i den tredje verden. Én af måderne dette foregår på er, ved at udsende ingeniørstuderende hver sommer til hospitaler i Tanzania, Honduras og Nicaragua. Kom og hør Rasmus Wiberg Nedergaard (ST6) fortælle om sine oplevelser som udsendt til Tanzania med EWH Summer Institute sidste sommer. På mødet kan du også blive gratis medlem af EWH Aalborg Universitet.

Hvor: Frederik Bajers Vej 7 - lokale E3-209
Hvornår: Onsdag den 21. marts kl. 15-16

Efterfølgende er der generalforsamling, hvor alle fremmødte medlemmer har stemmeret. Dagsordenen er:

1. Valg af dirigent og referent.
  2. Godkendelse af dagsorden.
  3. Formanden fremlægger bestyrelsens beretning.
  4. Kasseren fremlægger regnskabet for sidste regnskabsår.
  5. Kasseren fremlægger budget for dette og kommende regnskabsår.
  6. Behandling af indkomne forslag.
    Forslag skal sendes til ewh@hst.aau.dk senest den 14. marts.
  7. Fastsættelse af kontingent.
    Bestyrelsen foreslår at fastholde det nuværende kontingent på 0 kr.
  8. Valg af medlemmer til bestyrelsen.
    Alle poster er på valg, og kun Rasmus Wiberg Nedergaard genopstiller. Bestyrelsen opfordrer derfor alle interesserede medlemmer til at stille op ved at skrive til ewh@hst.aau.dk.
  9. Evt.